12 augusti 2011

Smör

Jag har börjat om det mjölkfria smöret (Keiju) kan innehålla mjölk? Jag tycker att tjejen får utslag kring munnen ibland då hon äter bröd med smöret på. Eller är det månne något annat som ger denna reaktion. Det är så svårt att veta ibland. Borde testa med att lämna bort något livsmedel men vilket skall man välja? Min tjej får ju röda fläckar runt munnen då hon får i sig mjölkprodukter (de få gånger vi testat med små mängder). Men nu på senare tid har hon även fått små (ibland röda) prickar runt munnen. Gissade först på tomat men nu har jag inte gett tomat och prickarna dyker upp ibland. Har någon tips om vad som kan ge dessa prickar?

2 kommentarer:

  1. Testa koncentrerat smör istället. Mycket godare och när noll risk för allergireaktioner.

    Gustaf Segerström
    http://www.fettdieten.se/

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Jag skall undersöka var jag kunde hitta att köpa detta i Finland.

    SvaraRadera